woensdag 2 maart 2016

Demodagen Doe@ding 4/5 maart


                                            Hoi meiden,

Vrijdag en zaterdag is het weer zover....dan hebben we weer DE allerleukste happening op creatief gebied, die 2 keer per jaar gehouden wordt in Hotel Atlas in Spijkenisse....DE DOE@DING DEMODAGEN. Twee heerlijke dagen lang lekker workshops doen, demo's bekijken, ideetjes opdoen, kletsen met iedereen en natuurlijk....SHOPPUHHH...

 Ikzelf mag er ook weer beide dagen bij zijn. 
Ik heb de afgelopen weken weer mijn best gedaan om een aantal voorbeeldkaarten te maken met de mooie nieuwste mallen van oa. Creative Expressions.  En ik heb er aardig wat gemaakt, zodat mijn tafeltje lekker vol zal staan. 
Ik hoop jullie (weer) te zien vrijdag en/of zaterdag.

***
 Ik laat bij deze gelijk alvast maar even een van mijn projectjes zien....een envelop met tag.
Hiervoor heb ik gebruikt:
Voor de randen en de border, de Cr.Expr. Dorado, de teksten Van Harte en Gefeliciteerd zijn van Marieke. De bloem is van Crealies, de takjes zijn de Cr.Expr. Petite Vinery.
De tag is de Cr.Expr. Maggie.

groetjes, 
Elly

***
 De witte links in deze blogpost verwijzen direkt naar de gebruikte artikelen in de webwinkel van Doe@ding.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.