donderdag 26 november 2015

Houten huis....

 Hoi meiden, 

Ik heb weer eens lekker zitten rommelen met allerlei leuke oudere  mallen. Ik kwam op het idee , door deze kaart van Kitty. Natuurlijk heb ik er weer een eigen draai aan gegeven, want iets precies namaken, is niet mijn ding :-) Dus alleen de "houten" muur en het raam zijn zoiets als die van Kittie en de rest is vanzelf ontstaan doordat ik eens tussen mijn mallen heb zitten graven en er dus wel leuke geschikte tussen vond, die ik dacht wel te kunnen gebruiken.
De meeste mallen zijn van Memorybox.
Het raam is de Small Madison Window , de gordijntjes de Lacy Curtains en de berkenboom is de Tall Birch. het vogelhuisje, vogeltje en grasrandje zijn van Marianne Design, het hekje is van MFT en de klimop is de Autumn Ivy van Joy.


Voor de binnenkant heb ik allemaal mallen van Memorybox gebruikt. De Hanging Flower Basket,  de Sitting Cat, de Aston Side Table, de Small Verano Lamp, de Ivy Tendrils, de Classic Staircase, en het kleine raampje van de Madison House Set. De plantenbak is een aangepaste Vintage Apothecary Jar.


groetjes, 
Elly





8 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.