maandag 1 april 2013

Helemaal wit

Hoi meiden,

Een hele witte kaart voor vandaag. Voor de geemboste achtergrond heb ik de Sizzix Loving Thoughts set gebruikt. Daarin een ovaal van de Spellbinders Opulent Ovals, met de Memorybox Vivienne Butterfly in het midden daarvan. De hoeken zijn oudjes van Spellbinders. En de randen langs de kaart zijn een combinatie van de Joy border 6002/0149  en het label van de Spellbindersset Filigree Delight.

                                               ****

Vandaag tweede Paasdag,  hoef je bij Doe@ding, bij een bestelling boven de 25 euro, geen verzendkosten te betalen (even de code PASEN 2013 invullen) Dus ik zou zeggen; maak er lekker gebruik van!! Ik ga ook nog even snuffelen :-)

 groetjes, 
Elly

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart mooi zo met de mallen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the white on white looks stunning - beautifully put together.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt het een geweldige kaart Elly , helemaal mijn kleur ;)

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Elly, het heeft toch wel wat, kaarten in het wit! Schitterend om te zien wat je weer gemaakt hebt met al die verschillende mallen! Heel mooi Elly!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wunderschön, ganz in weiss, das liebe ich.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heui Elly,
    Heel mooi kaartje!!!
    En heb je al wat besteld?ikke wel hoor ik hou wel van Gratis.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi el,
    Je hebt jezelf weer overtroffen. Hoe mooi is deze kaart weer. Ik heb er gewoon geen woorden voor dus gewoon mooi, wat zeg ik, gewoon Prachtig!!!
    liefs van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super deze kaart helemaal in het wit, en je
    hebt weer geweldige mallen gebruikt ☺

    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw.... wat een schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so beautiful as always Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat is het weer een schitterende kaart Elly echt geweldig.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi el
    ik vind hem prachtig!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is het weer een pracht Elly.
    Echt een JUWEELTJE.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.