vrijdag 7 september 2012

Pan Pastel Lady





 Hoi meiden, 

Deze kaart heb ik gisteren geplaatst  in mijn eerste post voor op het nieuwe Pan Pastel BNL blog . 

Hiervoor heb ik een witte kaart genomen van linnenkarton
( 15,2x15,2cm), en op 6mm van de rand heb ik met behulp van een scoreboard een rillijn aangebracht. Vervolgens heb ik in de hoeken , mooie corners van CheeryLynn geplakt, bewerkt met PP 560.8 Phthalo Blue Tint ( gewoon puur, zonder Versamark op de hoekjes gesmeerd) Op die hoekjes heb ik  vlinders van Memorybox en van CheeryLynn geplakt ook bewerkt met dezelfde kleur PP 560.8, en met PP 220.1 Hansa Yellow Extra Dark ,waarover ik vervolgens nog een laagje PP 100.5 Titanium White heb aangebracht. ( Dit doe ik omdat ik zelf erg van hele zachte kleurtjes hou, en zo de kleuren nog wat af kan zwakken). In het midden heb ik een mooie MD Creatable ovale mal geplakt, waaruit ik het midden heb gesneden. De geembostte delen van de rand heb ik ( toen het karton nog in de mal zat) bewerkt met de blauwe PP. Vervolgens een MD Creatable dameskopje twee keer uitgestanst, de bovenste alleen aan de randen bewerkt met ook weer de blauwe PP en ze een heel klein stukje verspringend op elkaar in het midden geplakt.
Om de rand heb ik de MemoryBox Honeyblossom Sprig geplakt , bewerkt met de eerdergenoemde groene en witte PP. De bloemetjes van Nellie Snellen zijn ook weer blauw gemaakt, daarna geembost en vervolgens op de bloemen van de Memorybox mal geplakt. Als laatste nog een label gestanst, het geemboste gedeelte ook weer bewerkt met de blauwe PP toen het karton nog in de mal zat, en met Versamark een tekststempel van MD erin gestempeld en ook die vervolgens weer bewerkt met de blauwe PP. 
Alle onderdelen die bewerkt zijn met PP heb ik met haarlak gefixeerd, zodat de kaart niet meer afgeeft, en zodat ook de foamtapeblokjes die ik gebruik beter blijven plakken.

groetjes, 
Elly

29 opmerkingen:

  1. Hi Elly.
    Oooh my!! This card is STUNNING! You did a fantastic job.
    Have a great weekend.
    Hugs Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Очень красивая, нежная открытка!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, heel erg fijntjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een mooi kaartje en zulke frisse kleurtjes.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Elly!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elly,
    PP....PERFECT ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht weer Elly.
    Echt weer een JUWEELTJE.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja heel erg mooi elly
    ik had hem al gezien prachtig
    is tie

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhh... deze kaart is Schitterend!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat is dit weer mooi gedaan. Zo mooi zacht van kleur. En dit pastelblauw en groen staat heel mooi bij elkaar.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw , prachtig Elly! zo mooi en romantisch in deze zachte kleurtjes. Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allememachies Elly....jeetje jij bent toch ook een natuurtalent hoor. Hoe verzin je het elke keer weer.
    Pipaprachtig gemaakt!!

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Elly, wat een leuke kaarten maak je met Pan Pastel. Ik zag een hele mooie bij Marlous in de winkel. Schitterend! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous! I love the soft blue. You do a wonderful job!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Elly,

    Het is weer een plaatje van een kaart en je heb hem weer schitterend gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kleuren . . .superkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. SCHITTEREND!!
    Beeldschoon kaartje!!
    Méér woorden zijn overbodig!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Absolutely gorgeous and so elegant too! Wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. all ya cards are making with a lot of love! I m keen on looking on ya page! have a relaxing weekend, ya ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. It so amazing! Well done :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.