zaterdag 1 oktober 2011

Het was SUPER!!!


Zo, ik ben weer thuis na een SUPER geslaagde dag!! Het was de eerste keer dat ik mocht demo-en en ik heb genoten!!!! Ik vond het geweldig om veel blogvolgers te mogen ontmoeten bij mijn tafel! Hartstikke leuk dat jullie met zovelen gekomen zijn, en ik hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik, en ook dat jullie ( net als ik ) weer lekker veel nieuwe freubelspulletjes hebben kunnen kopen om lekker mee aan de slag te gaan;-) Want ja, wat zouden wij moeten zonder Marlous en d'r geweldig leuke (web-)winkel hè ;-)
Ik hoop dat jullie met z'n allen op de volgende demodagen ook weer zo massaal van de partij zijn!! Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit, en ga alvast aftellen;-)


Ik heb toen het tegen sluitingstijd wat stiller was, nog even wat foto's gemaakt van (bijna) iedereen:
Allereerst natuurlijk onze gastvrouw Marlous!
Marlous, bij deze nogmaals super bedankt voor alles!!!!

Hierboven mijn twee "buufies" Cora en Sanne die het reuze druk hadden met de verkoop van Spellbinders.

Hierboven mijn andere "buuf" Petra van Dam met haar prachtige handgeemboste kaarten gemaakt met door haar zelf ontworpen mallen. ( Marianne Design)

Hierboven mijn "overbuuf" Jannie van der Zwan, die heel de dag weer druk in de weer was met de mooie Nellie Snellen ponsen en mallen.

Hierboven Wilga van 't Zelfde en Neline Plaisier die het druk hadden met het signeren van hun nieuw uitgekomen boekje: Don en Daisy.

Hierboven Anita Izendoorn , die druk bezig is om uit te leggen hoe je nu zo'n prachtig gedistresste kaart in elkaar zet ;-)Hierboven HET kleurwonder Christa de Knegt. Niemand ( nee... ECHT niemand hoor!!) kan zo mooi kleuren als zij!!

Hierboven Harriet en Suze druk met de verkoop van allerlei mooie hebbedingetjes.
Hierboven de "vriendin" van Tim Holz ;-) ...Ellen Brons.
Hierboven Kitty Franken,lekker bezig met de scorpal en een heleboel leuke Nederlandse tekststempels.


En dan hier nog de super getalenteerde zusjes Astrid Schipper en Nellie de Knecht, met voor hun tafel de waarschijnlijk bij jullie wel bekende Anja van Laar en Alma Westerhof.En dan hebben we nog Hennie Barendregt, die heerlijk in de weer was met de Crealies stansen en de Sew Easy.
En hier nog het resultaat van een aanval van meligheid ;-) ....Cora en ik maakten tegelijkertijd een foto van elkaar hahaha.

groetjes, Elly

17 opmerkingen:

  1. hoi El leuk hoor helemaal mee eens vond het gezellieg je buuf te zijn vandaag foto stuur ik naar je toe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht creaties,bij elkaar.
    Dat is echt super schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was super je als collega te hebben vandaag ... LOL ... en je kaarten zijn in het echie nog mooier!! Ik houd er van!

    Liefs van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je zo genoten hebt vandaag.
    Je tafel had ik natuurlijk gister al bewonderd en die was prachtig.

    xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb je creaties bekeken hoor gisteren.
    Stuk voor stuk juweeltjes. Nog mooier dan op je blog.
    Je hebt weer leuke spullen gekocht. (ik ook hoor)

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou heb je kaarten gisteren zitten bewonderen en in het echt zijn ze ook prachtig.
    Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt want Marlous is een topmeid die het altijd iedereen naar de zin maakt.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations for the beautiful work.
    Good weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a wonderful time you must have had and also the people that came to watch you demo and see your work in real life!!! Fun to see the pictures and thanks for sharing!!! I'm sure you had a ton of fans come to see you!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou nog maar een keer proberen

    Hou Ellie, leuk je nu ontmoet te hebben. Werd altijd al door jou kaarten geïnspireerd en nu ik ze ook in het echt heb gezien nog meer. Thanks voor je inspiratie
    Op mijn blog heb ik een kerstvariant gemaakt, kom maar eens kijken als je zin hebt.
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahah wat geweldig El leuk he ja waren ff melig hoop dat we volgende keer weer naast elkaar staan en kom je dan wel twee dagen hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hoor dat het zo superrrr geweest is, altijd leuk om een gezicht te hebben bij een naam !
    Fijne zondag , groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke post is dit Elly, het lijkt even of ik er zelf rondwandel. Er zitten veel kunstenaars bij zoals jij, wat een prachtige kaarten staan erbij zeg, heel erg mooi!
    Fijne zondag van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig leuke fotos, helaas was ik er niet,misschien de volgende keer,ik ben ooit wel een keer geweest en toen vond ik het erg leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elly , ik vond de demodagen ook superrrrrrrr. Heel erg leuk om je "live" gezien te hebben. Jeetje meid wat een geweldige kaarten maak je zeg .ECHT SUPERRRRRRRRRRR!!!!!.
    Ik kijk nu al weer uit naar de volgende demodagen hoor.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er super gezellig uit, jammer dat het zover weg is.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijke foto's, Elly,

    En wat hebben we genoten he...Je wondertjes zijn me beeldschoon in het eggie...fijn je de volgende keer ook weer te zien,...kijk naar je uit!

    Warme groetjes en bedankt voor de foto's over en weer hi,hi, lol he^-^
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.