vrijdag 21 oktober 2011

Demo nr 22 Out of the box :-)



Hoi meiden,

Met deze kaart ben ik eens " out of the box" gestapt voor mezelf :-) Rood.....dat gebruik ik nooit!! Maar dit (kerst)papier met de stipjes vond ik wel eens een keer leuk om iets mee te proberen( te koop bij Marlous in de winkel). Ik moet zeggen dat ik het resultaat best wel mooi vind, maar ik ga toch maar weer snel terug naar mijn veelgebruikte zachte kleurtjes hoor haha. Je hebt toch allemaal je eigen voorkeur hè? :-)
Ik heb er een openslaande kaart van gemaakt deze keer. Voor alle stansjes heb ik de super mooie Spellbinders Ironwork Motifs weer gebruikt, hier en daar een stansje verknipt, zodat het als hoekje kon dienen , en in het midden een Crealies bloem, de CL CF 19 geplakt.
Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden....









27 opmerkingen:

  1. wauw geweldig, wat mooi gedaan joh, ik vind hem super en wat een schitterend papier
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig mooi, ondanks rood niet "je"kleur is, mooi papier,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor zo in het rood.
    Ik ben blij hem zelf aangeschaft te hebben.
    Je maakt er zoveel moois mee.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh Elly ik vind dit echt heel mooi hoor, je mag van mij wat best vaker "out of the box" kaartjes maken haahahha. Ik vind hem super, mooie kleurencombi en over de spellbinders hoef ik het al helemaal niet te hebben, ik vind het een super set!!! Heel mooi gedaan.

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaart is heel mooi!
    Een keer buiten de deur eten is ook wel eens leuk!...Toch?
    Vind de kleur prachtig, vooral de combinatie met creme.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart.
    Toch vind ik de kleuren combi erg mooi.
    Hij is erg mooi uitgewerkt.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Elly inderdaad totaal anders, maar niet minder mooi. Wat je voor kleur ook gebruikt het blijft een plaatje. Maar jouw zachte kleuren blijven favoriet.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    deze is ook weer zo mooi!! Prachtige kleur hoor rood!! Die stipjes maken het net wat minder heftig....
    Enneehhhh mijn nekpijn viel gelukkig mee!! Haha

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Elly,

    Ik vind het een super kaart!!! Geweldig mooi om rood te gebruiken, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wau die is schitterend en mooi rood is niet lelijk zeggen ze toch kijk maar naar je kaartje grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze vind ik echt heel mooi hoor, het is niet zo gemakkelijk om met kleurtjes te werken die je normaal niet gebruikt maar hier mag je ook weer terecht trots op zijn.
    Jij bent lekker bezig hè!
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Elly, ondanks dat het niet jouw eigen kleurstijl is, vind ik het een heel stijlvol kaartje geworden. En er is natuurlijk rood en rood. Maar dit vind ik een hele mooie warme kleur. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi ELLY

    Wat weer een prachtige kaart.
    Heel mooi van kleur.
    Hij is echt weer schitterend mooi gemaakt.
    Heb een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toppie hoor ,ik ben een weekje weg geweest, maar heb je creaties toch gevolgt hoor heel mooi allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je toch weer mooie kaarten en andere dingen gemaakt elly, ziet er allemaal weer schitterend uit.
    en ik vind dit kleurtje heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What work !!!!. It was delicate and beautiful! I love your creations.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo,

    niettegenstaand rood niet echt je kleur is vind ik deze creatie helemaal geslaagd !!!

    Groetjes
    en fijn wekend gewenst

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi rood is niet lelijk Elly , en dit is mooi rood. Mooi ook zoals je de stansjes gebruikt hebt. Was dit gelijk de laatste rode ?
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er de tempo flink in zitten Elly, ik kan je niet eens bijhouden met reacties! Je hebt weer schitterende creaties gemaakt, leuke cadeautjes ook! Deze kaart is ook heel mooi, echt kerstgevoel krijg ik ervan met dat rode kleur.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. FANTASTIC CREATION!!!.. I love your Work!!.. Fantastic Embellishing! and Design!.. Absolutely love it!!..
    Colours are Beautiful too!!!
    May I ask what cutting machine you use for all of your dies..
    I find it hard to cut properly with my cutting machine.. -The original dies works okay.. But when I use other brands.... They do not cut properly.. eventhough i cut several times... !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit vind ik een hele hele mooie kerstkaart zeg echt een toppertje!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Elly,
    ook met deze kleurstelling heb je geen moeite zie ik!
    Prachtig..
    weet je...
    ik heb de mal ook gekocht op de beurs...
    ik ben er helemaal dol mee!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind 'm hartstikke mooi Elly maar..........
    ik denk dat je pasteltintjes ook beter bij je werkjes passen :)
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.