zondag 25 juli 2010

Verjaardag

Gisteren was ik jarig. Ik heb een heerlijke dag gehad. Ik heb het niet gevierd met familie enzo, maar mijn vriendinnen Jeannette en Monique kwamen heerlijk scrappen. Ik ben super verwend! Van Jeannette kreeg ik allereerst mijn lang verlangde Lotusborder van Spellbinders, en ook nog een fantastish mooi project met chocola met ook nog eens geld erin. Hier onder kunnen jullie het bekijken;
Van Monique ( die heeft helaas nog geen blog, dus jullie kunnen haar mooie kaartjes (nog) niet zien) kreeg ik de Scalloped Circle small (die in mijn verzameling nog ontbrak hihi), en een Joy magneet map ( mijn eerste zit inmiddels vol ;-)
Van Angela heb ik , toen ze van de week een dagje hier was, alvast voor mijn verjaardag, gave MD creatables en 2 papierblokjes gekregen én de gave verjaardagskaart, die je op haar blog kunt bekijken.

Van mijn zoon Michael heb ik het Justrite vierkante blok, Justrite vierkante stempels en een bloemenponsje gekregen ( wel zelf uitgezocht hoor hihi)
en van nóg een vriendin, Joke, heb ik nog een mooie kaart met geld gekregen , en van mijn schoonmoeder , die toch ook nog even langskwam , heb ik ook geld gekregen.( jullie snappen natuurlijk wel , waar dat geld weer voor gebruikt gaat worden hihi) En verder een heleboel ( zelfgemaakte) kaartjes. Mijn dag kon dus niet meer stuk gisteren, dat begrijpen jullie. Ik zit er nu nog van na te genieten ;-)

17 opmerkingen:

  1. hoi Elly,

    Zo te lezen ben je heerlijk verwend met prachtige kadootjes (ook zelf gemaakte door vriendinnen). Geniet van al je moois een fijne zondag. XX liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUWWWW wat een prachtige creatie heeft Plien gemaakt zeg!! Echt helemaal leuk!!!!
    Je bent lekker verwend zeg gister! Heerlijk al die leuke cadeautjes en nu er lekker mee aan de slag!!hihih
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Elly,

    Nog van Harte met je verjaardag.
    Je hebt weer mooie hobby spullen gekregen.
    Heb je nog wel plaats voor al die mooie spullen?
    Ik wens je weer veel knutsel plezier.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd Elly! Je bent heerlijk verwend zeg. Zelfgemaakte dingen zijn zo leuk om te krijgen. Geniet maar lekker van al het moois!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst van Harte Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    En wat een super cadeaus heb je gekregen. Dat doosje met chocolade ziet er ook prachtig uit.
    Enne nu kan je ons weer lekker laten genieten van alle mooie dingen die je hebt gekregen.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd nog!!! en wat ben je verwend meis met super leuke dingen en dat geld komt wel op he met deze hobby hihi

    Groetjes en het doosje vind ik helemaal super is er een patroontje van ?

    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Elly,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat ben jij verwent zeg, tjonge.
    Nu maar weer snel aan de knutsel zodat ook wij mee mogen genieten van al het moois dat je met de nieuwe spulletjes kunt maken.
    Liefs Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo wat ben jij lekker verwend, en natuurlijk van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Birthday Elly sweet ! I know you'll be putting money and That All The Other goodies to good use and we'll be seeing yet more lovely creations from you ! Have a wonderful week!

    Mary
    www.primitiveseasons.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeee ouwe bes,
    nogmaals bedankt voor het gezellige daggie gisteren hoor! En nu maar lekker spelen met je nieuwe spulletjes hè? ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OUWE BES????????? Wil jij mijn dinnetje nog blijven of niet????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent goed verwend, super! Veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een schitterende kado's heb je gekregen je bent echt goed verwend.
    Veel crea plezier met al je nieuwe spullen.
    En dat geld waar zou dat terecht komen ?????????? Hahahaha

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent heerlijk verwend, maar dat hoort ook zo met een verjaardag.
    Alsnog van harte gefeliciteerd.

    greotjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch nog gefeliciteerd Elly!
    Zo te lezen is toch nog een super leuke dag geworden met veel schitterende kadootjes. :D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. van harte gefeliciteerd hoor en nog heel veel mooie jaren er bij , wat ben jij verwend zeg , lekker genieten er van hoor en wij bewonderen wel al het moois wat je er mee maakt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.