zaterdag 3 oktober 2009

Doosje en Demodag Doe@ding.

Dit doosje heb ik gemaakt voor Nicole om haar visitekaartjes in te doen ;-) tijdens demo's en workshops. Heb het haar vandaag gegeven ( ze gaf nl. een demo met de copcics bij de Demodag van Doe@ding in Spijkenisse, en daar was ik samen met Jeannette naartoe.
We hebben een superdag gehad. We hebben echt de hele dag vol gemaakt ;-) . We waren er om 10.15u. en gingen pas weg om 16.15u. ( jaja, te laat, ik weet het ;-)
Eerst zijn we langs de demotafel van Nicole en Ben geweest, toen lekker shoppen en kijken naar de demo's. Toen zijn we er om een uur of 12 effe tussenuit geweest om wat te gaan eten, daarna zijn we nog naar de winkel van Marlous geweest en daar hebben we toen ook nog één en ander gekocht. Toen weer terug naar het hotel om nog een aantal workshoppies te gaan volgen ( oa. een gave kaart gemaakt bij Angela van Dorp ( van Angie's Scraps), het was in één woord SUPER gezellie! (sorry, dat zijn twee woorden). Ik heb echt een superdag gehad.
Ik heb me qua kopen wel lichtelijk misdragen ;-( (zie hieronder)

Ik heb ook nog een 12x12 inch opvouwbare ordner voor mijn scrappapier gekocht en vergeten op de foto te zetten. En vanmorgen toen Jeannette me kwam ophalen , bracht ze nog een bestelling van me mee nl. de cornflower pons van Martha Stewart, de vierkante Nellie Snellen frames, en lijm, dus jullie begrijpen, de bodem van mijn portemonnaie is nu duidelijk te zien. Er zitten nu alleen nog een paar pluisjes in ;-(
Maar goed, aan de andere kant ben ik weer helemaal blij met al mijn nieuwe spullen, dat is ook weer wat waard, toch? Een weekje droog brood is tenslotte goed voor de lijn ;-)
groetjes,

16 opmerkingen:

  1. Fijn om te horen dat je het gezellig hebt gehad, ook super gave spulletjes! Mijn portemonnee is ook al zo goed als leeg en het is pas het begin van de maand :-( balen!
    xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doosje is helemaal te gek! Lief van je ook! En wat leuk om te lezen hoe heerlijk de dag was! Gave spulletjes...
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit DE Ellly?!!hahahahh Wat was het weer leuk he!! Ik vond het zooooo gezellig en heb echt genoten van deze bere gezellige dag!! Maarrr ben blij dat ik vanavond met de pootjes omhoog lekker op de bank kan!Hihi
    Leuke verrassing voor Nicole, de bofbips!!hihih
    Liefs
    Angelq

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo ja ik ben gelijk volger geworden dat begrijp je natuurlijk wel!hihihihi
    Top bloggie hoor!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super om te lezen hoe gezellig het was!
    Helaas kon ik niet :( Voelde me zoooo beroerd vanmorgen... tegen half 3 begon ik pas op te knappen dus was het de moeite niet meer.

    Leuke spulletjes heb je gekocht ook!
    En het doosje vind ik SUPER!!

    Liefs Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi doosje geworden zeg, mooie warme kleur!! En prettige "haul" heb je ingeslagen hoor!! Die pons is leuk! En mooi papier ook... en ja, lint... je kan niet genoeg hebben... hihi

    liefs, karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi doosje!
    Veel plezier met je nieuwe aankopen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super dat het zo gezellie was en wat een kwijl mooie aankopen heb je gedaan, veel plezier ermee oh bijna vergeten je doosje is prachtig, en hihi je foto bij nicole ook

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal gaaf zeg! wat een leuke dingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Komt de Sint niet in december?
    Plezant voor je, al die nieuwe spullen!Ook voor ons...nu kunnen we weer heel veel moois gaan zien!
    Fijn dat je zo een leuke zaterdag had...geniet maar na!Nicole mag zich gelukkig prijzen met zo een fijne vriendin!!!!
    Grtjs,Celia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elly,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad hoor!!! En zo te zien kun jij wel weer even vooruit;-).

    Groetjes en fijne zondag,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een gaaf doosje zeg!! je bent echt supercreatief!! en je kleurengebruik is helemaal super!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is een heel mooi doosje geworden zeg

    groetjes jaicnta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Elly

    Wat een lief doosje heb je gemaakt daar zal Nicole zekers heel blij mee zijn.
    Wat ;euk dat je mijn volger bent geworden ik ook gelijk de jouwe;)
    Wat leuk dat ik je een zaterdag heb gezien bij de demo dag van Doe@Ding het was zeker weer een super dag.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Elly,
    Ik ben ook geweest zaterdag maar ik heb jouw niet gezien :( Af en toe was t ook wel heel erg druk bij bepaalde tafels.
    Ik dacht dat ik veel had gekocht maar jij hebt ook goed je best gedaan zie ik ;) Wat zijn we toch erg hè.
    Ik vond het supergezellig en leuk om eens mee te maken.
    groetjes, Anita

    p.s. het doosje is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This blog is really very nice. I impressed by the information which you share above.

      Verwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.